من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

ای حفره! باز شو و ناکامی ها را ببلع

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ب.ظ

اخبار کودکان یمنی را لای پنجه های مرگ نشان می دهد به مادرهای شان فکر می کنم، قلبم فشرده می شود . اخبار زلزله ی دوباره ی غرب را نشان می دهد به هراسناکی و نگران احوالی ِ مردم فکر می کنم ، قلبم فشرده می شود . شبکه ی آن طرفی مردمی را نشان می دهد که از یخچال های خالی شان از کلاهبرداری بانک های خصوصی و غیره! فیلم فرستاده اند و با مجری بی خیال و هفت قلم آراسته اش  حرف می زنند ، به تلف شدن عزت نفس و غرور  ِ  شخص تماس گیرنده فکر می کنم و قلبم فشرده می شود . همکارم همچنان با وعده های دروغ مردان مستعد فریب خوردن را فریب می دهد و آن ها را به خلوت های وقیحانه در گوشه ای از ملاء عام ! می کشاند ، به رنگ باخته گی ِ  صداقت فکر می کنم و قلبم فشرده می شود . برادرم مهربان و نجیب است فرق اینکه اهل خانه اش عاشقش هستند یا او مرتفع کننده ی نیازهای آن هاست و محل انتفاع شان را درک نمی کند ، باور نمی کند، به عشق ندیده گی اش ، ضریب هوشی تلف شده اش رتبه های درجه یکش ، آرزوهای پاک و بر باد رفته ی مادرم  در خصوصش فکر می کنم و قلبم فشرده می شود . آن سر دنیا عزیزی خسته ترین و دلسوزترین  کارمند جهان است  اغلب مثلا صبحانه ی مرتب مثلا ناهار آماده و دلچسب ندارد ، اما هم چنان خدمات ِ بی شائبه ی متصل و متعهدانه ارائه می دهد ، به صبر بیش از اندازه اش فکر می کنم به فرصت دادنش به دیگرانی که قدرش را به درستی نمی دانند و قلبم فشرده می شود . خودم را از قلم نینداخته ام بله اینجانب هم جزئی از این فاجعه های نامحسوس هستم ! مابین زندان هایی که به مضحک ترین دلایل کلیدشان را دارم  در ترددم ، هنوز  درسم را تمام نکرده ام و کیفم پر از فیش های مچاله است و کتاب های تلنبار شده ، و شعرهای دست نویس ِ  دو مجموعه ی به ناشر نرسیده ، به از دست رفتن زمان به ممکن الوقوع بودن ِ مرگِ  ناهنگام فکر می کنم و قلبم فشرده می شود . من این وقت شب دو عدد قرص مسکن خورده ام با این قلب ِ فشرده دارم به صدای کوبش ِ باران به پنجره ی زهوار در رفته ی  اتاقم گوش می دهم و دلم می خواهد حفره ای در دهان ِ چرک ِ دنیا باز کنم تا همه ی ناکامی ها و نباید چنین می شدها را طوری ببلعد که انگار وجود نداشته و ندارند . اگر مَتّه ای مرغوب و کارساز سراغ دارید به من بدهید تا حفره ای عمیق باز کنم پیش از آنکه دیرتر شود .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی