من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی


" بزرگ آقا " توی فیلم شهرزاد ِ حسن فتحی به دخترش که همه چیز از دست داده ی به تمام معنا

بود گفت : از نداشته هایت شروع کن ! صبح نگاهم را مثل عنکبوت خسته ای که از تنیدن و آویزان ماندن ِ

 بی حاصل ، کنج سقف کز کرده بود و تکان نمی خورد لحظه ای برداشتم و توی تخت به همان حالت باقی 

ماندم خشک ! عین چوب درختی که ماه ها از افتادنش گذشته باشد ، فقط نگاهم را آن عنکبوت مرده را از 

کنج سقف برداشته بودم و داشتم راهی برای گریه باز می کردم که چطور می شود از نداشته ها شروع

 کرد لعنتی ! وقتی همه ی نداشته ها هم به او ختم می شود . باز باید از او شروع کنی ! باز می رسی

به او که فقط در نداشته هایت به او رسیده ای و بس ! می بینی ؟ می بینی زندگی جان ؟ وقتی از دست

رفته باشی باز هم باید از تو شروع کرد .حتی همین روز را که از تو خالی ست . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی