من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

کلماتی که ستمگری می دانند ....

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ



در روزهای لغزنده ی اسفند باید در شنیدن آهنگ ها بیشتر احتیاط کنم . باید از همه ی تاکسی ها

که ناغافل آهنگ هایی که نباید بشنوم را پخش می کنند پیاده شوم و باقی کرایه ای که به راننده

ضرر می خورد با پیاده شدنم آن هم  قبل از رسیدن به مقصد را  پرداخت کنم .  باید بهای نشنیدنم

را بپردازم . بهای فریب دادن احمقانه ی خودم آن هم فقط برای آنکه بتوانم مفید تر از لای جرز

باشم  ! باید خانه را بروبم . کتابهای کهنه ی محل کارم را صحافی کنم . باید روی همه ی

خط خورده گی ها و جدا شده گی های اوراق را با کاغذهای کاهی نازک بپوشانم . باید به عبور

یک سال آزگار دیگر  بی همه ی دوست داشتنی هایم بودن فکر نکنم . باید هر چه زودتر به

کوهی که میشناسم مراجعه کنم بر دامنه ی مرطوبش بنشینم و به نقطه ای نامعلوم خیره شوم

باید به آهنگ های فارسی گوش نکنم مثلا باید بگذارم جیپسی کینگ بخواند و به معنای کلمات

فکر نکنم .     

 

Amor mio

 

Amor mio por favor tu no te vas

 

Yo cuentare a las hora - s

 

Que nadi-a hoy

 

Vuelve

 

No volvere, no volvere, no volvere

 

No quiere recordan

 

No quiere recordan

 

Lo lai lo lai lo lai lo lai lo

 

Lai lai lai lai lai la

 

Lai lai lai lai lai la

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
... دیگری

نظرات  (۲)


این پستو توونوشته ی یا من؟؟
این آهنگ مورد علاقه ی من
اون کوهی که
خب تو داری ش و من ندارم
پس تو نوشته ی ش!
پاسخ:
ما و شما ندارن که این کلمات ستمگر ! 
هووم
اسفند ماه نچسبی است .

چنذ روزی است  می خوانمت

پاسخ:
شما که می خوانید از نچسبی اسفند کم می شود . ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی