من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

مثلا اگر خواستی پیامبری بفرستی ...

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ



 

... زنبورها را مجبور کرده ایم

از گل های سمی عسل بیاورند

و گنجشکی که سال ها بر سیم برق نشسته

از شاخه ی درخت می ترسد

 

با من بگو

چگونه بخندم

وقتی که دور لب هایم را مین گذاری کرده اند ؟

 

ما کاشفان کوچه ی بن بستیم

حرف های خسته ای داریم

این بار پیامبری بفرست

که تنها گوش کند 

 

                                 " گروس عبدالملکیان"


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
... دیگری

نظرات  (۱)

با من بگو

چگونه بخندم

وقتی که دور لب هایم را مین گذاری کرده اند ؟


عالی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی