من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

کز جان شکیب هست و ز جانان شکیب نیست

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ق.ظ


توی بزرگراه کلانتری باشی ... دو طرفت کاج باشه و کاج باشه و کاج ... راننده تند بره ... ساعت هفت و نیم باشه هوا ابر 

... اون وقت هی محمد اصفهانی بخونه :  گم گشته ی دیار محبت کجا رود ؟ با تاکید فر یاد بزنه :

عاشق منم که یار به حالم نظر نکرد ! 

... بعد گو ینده ی رادیو بپره وسط کاجا و آواز اصفهانی و سرعت و بگه صبح بهاری شما بخیر هم وطنان عز یز و ارجمند !                    

بعد تو اشکت رو پاک کنی و سرت رو از توی آینه بدزدی ،هی بخوای که بشنوی نام حبیب هست و نشان حبیب نیست ... 

ای خواجه درد هست ولیکن طبیب نیست

اما گو ینده بگه : به اخباری درباره ی احتمال افزایش قیمت بنزین در سال جاری توجه فرمایید .

به راستی صبحی که نکوست از آهنگ های آن پیداست ! تا پایان وقت اداری تا پایان شب .


                                           

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
... دیگری

نظرات  (۱)

وای که چقدر من با این آهنگ گریستم
پاسخ:
خوب کاری کردی گریه حق مطلب رو درباره اش ادا می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی