من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

نیست پروا تلخکامان را ز تلخی های عشق ...

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ


کاش عشق  هم مثل خواستن نان خامه ای در این روز بارانی با قند خون پایین بود . میلش بیداد می کرد و

در همان لحظه نابود می شد . پس از پیاده آمدن از مسیری طولانی نان خامه ای را خر یدم در جعبه را که باز

 کردم نمی خواستمش ! با این معجزه خلاص شدم از آسیب های بعد از بلعیدنش ! اما عشق چنین نیست .

 فی الفور می خواهی و در دم همه ی شور را می بلعی و لاجرم تلخکام می شوی . 

این هم حدیثی بود  کاندر احوالات امروز ما پدید آمد و بر شما هم نبشتیم . 



                                                





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
... دیگری

نظرات  (۱)

عشق واژه بی منطقیه که خودمون،ما آدما درستش کردیم و برای گول زدن هم دیگه ازش استفاده میکنیم.
وکلی حرف دیگه از نون خامه ای،چای،کیک شکلاتی بستنی و.........................
والا این همه درد روا نیست...

«علی»
پاسخ:
نمی دونم شاید ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی