من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

گاهی به زمین نگاه کن !

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

 

از این زن های متعصب بودند ، از گفتار  بی انعطاف و تاکیدی شان ،از پرخاش با الفاظ متشرعانه به آن زن و

 تهدیدهای شان بهجهنم معلوم بود!

از این راننده های خسته ی آفتاب سوخته ی بی اعصاب بودند ، از فحش های رکیک ناموسی شان سر هم به 

خاطر مسافرمعلوم بود !  

از این بچه های خرابکار و لجباز بودند از کتاب هایی که تکه پاره کرده بودند از بر عکس انجام دادن تکالیفی که به آنها 

داده بودیم معلوم بود !

از این مغازه دارهای بی تفاوت به مشتری با چک های برگشت خورده بودند ، از صحبت های مالی عصبی شان پشت 

تلفن و باگت های تاریخ مصرف گذشته و پنیرهای فاسدشان توی یخچال های گرم معلوم بود !

از این آدم های غمگین و بی حوصله بودم دیروز که بعد از دیدن همه ی این ها کلافه و رنجور به رختخوابم برگشتم ، 

از صبحی که خواب ماندم و دلم دیدن هیچ کس از آدم ها را نمی خواهد معلوم است !


                         

                                                      
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
... دیگری

نظرات  (۱)

این رو دوست میداشتم.ایده خوبی داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی