من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

پیش پای کسی پرتگاه باز نکنید !

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ


در رمان زیبای " خداحافظ گری کوپر " اثر رومن گاری صفحه ی 276  ! نوشته شده است : 

همیشه دوستت داشته ام ، امیدوارم این حرف من پرتگاهی پیش پایت باز نکند ،

 زیرا عشق من به تو عشقی حقیقی بود و عشق حقیقی هر چه باشد پاک است . 

جِس دوستت دارم ، همین ، خداحافظ ، آلن .


انقدر این صفحه را باز کرده ام و این سطرها را خوانده ام که هر بار کتاب را بر می دارم بی کمترین تقلایی خود ِصفحه 

باز می شود . می خوانم برای بار هزارم ! به جمله ی امیدوارم این حرف من پرتگاهی پیش پایت باز نکند که می رسم

گریه امانم نمی دهد . من  هنوز در پرتگاهی هستم که سال ها پیش ، پیش پایم باز شد و هیچ کس نفهمید عشق 

حقیقی هر چه باشد پاک است . هیچ کس .


                                            

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی