من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ


فکر کنم باید برگردم به کلاس پنجم ، اول راهنمایی یک چنین سال هایی که معلم های پرورشی می آمدند 

سر کلاس درباره " با چه کسانی دوست شویم "  حرف می زدند .معلم های دینی و قرآن می آمدند سر کلاس

درباره ی " خدا و پیغمبر گفته اند چه دوستی چه مصاحبی خوب است  "حرف می زدند و مثال می زدند و جمله های

یک خطی از بزرگان می خواندند .

فکر کنم آن وقت ها آن حرف ها را کلیشه ای می دانستم ، فکر کنم خوب گوش نکردم .اگر خوب گوش کرده ام چرا دوست هایم اینطوری از آب در آمدند ؟ 

اگر خودم را برای دوستانم هلاک کردم و آنها در هلاک من کوشیدند لابد خوب گوش نکرده ام لابد بیشتر از یک جای کار می لنگد !

کفر نباشد این روزها من و خدا به یک اندازه تنهائیم ! او در حد خدائی اش من در حد انسانی دردمند و آزار دیده ام .


پانوشت 1  : 

یک روز اینجا برایتان می نویسم با چه کسانی باید و با چه کسانی نباید دوست شد .

بگذارید کمی به حالم مسلط شوم .می نویسم . هم از روی کتابها و بعضی شعارها و شعرها که اصلا 

کلیشه ای نیستند و مصداق تا نباشد چیزکی مرم نگویند چیزها هستند ،هم از روی تجربه ی 

شکست های پی در پی خودم . می نویسم . 

 

پانوشت 2:     


از مضحکه ی دشمن تا سرزنش دوست /تاوان تو را می دهم اما به چه قیمت ؟     



                                 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی