من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

فراخنای جهان بر وجود ما تنگ است

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ

اسم دخترکم را نوشته ام کلاس شنا . می برم ،بر می گردانمش و به حرف های پر هیجانش گوش می دهم .

حساس است به سر وقت رسیدن .برعکس من که حساسم به سر وقت رسیدن اما اغلب دیر می رسم . سعی

می کنم به موقع برسانمش . خوشحال می شود وقتی وسط آنهمه دختر بچه با مایوهای گل گلی اول های صف

حرکت به سمت حوضچه ها جا داشته باشد . من به خوشحالی های ساده اش چشم می دوزم و از کیفیت همه ی

سادگی های کودکانه اش نوعی دیگر از زندگی به ذهنم متبادر می شود . هر چه کنم دیگر نمی توانم به سادگی او

زندگی کنم .با دغدغه های شیرین و پر تکاپو . اما به احترام شادی هایش لحظاتی دست و پای غم را جمع می کنم و

اجازه نمی دهم همین یک کوچه ی پر از درخت توتی را که با هم روز در میان می رویم تا به کلاسش برسد از زیر نقابم

بیرون بزند و شکل زشتش را نشان بچه بدهد .

با هم از درخت ها و بچه گربه هایی که در زوایای باغچه ها هنوز خوابند عکس می گیریم.می خندد بلند می خندد

و تخم گل های کوچک درختچه ها را جمع می کند و در جیب هایش می ریزد .

می گوید امروز برای زودتر رسیدن عجله ندارم می خواهم با هم راه برویم و هوا را بو کنیم .بلاخره آدم ها هرروز

یک حالی دارند .می پرسم پس چرا من بعضی وقت ها چند روز یک حال را درارم و عوض نمی شود ؟ می گوید :

نمی دانم . و می دود دنبال گنجشک ها دنبال پروانه ای که معتقد است همان دیروزی ست .بعد  او می رود و من

 به تنهایی از میان توت ها بر می گردم در مشایعت غم های ضخیم این روزهایم . کاش این تابستان با تداعی همه ی

خاطرات نفسگیرش زودتر تمام شود . هر چه باشد فکر نمی کنم زندگی فرصت دوباره ای برای سبک بال شدن به

من بدهد همه ی تقاضای من کمتر به یاد آوردن است . شما با فراموش نشدنی های ذهنتان چه می کنید مردم ؟


                                                


                                              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
... دیگری

نظرات  (۱)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۵:۳۱ زهرا رجایی

کاش میدونستیییییییییی چقد دلتنگ جفتتون شدم با این پست. برای اینکه کاش سه تایی با توتا و گربه ها خوش بودیم دو سه ساعت. نیم ساعت.

حال ما چندساله عوض نمیشه؟؟؟ 

پاسخ:

کاش بدونی بعضی روزا چقدر به اینجا بودنت احتیاج دارم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی