من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

و اما بعد ...

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ق.ظ


فروغ گفته : و این جهان به لانه ی ماران مانند است 

و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی ست که همچنان که تو را می بوسند

در ذهن خود طناب دار تو را می بافند ! 



مرا بارها بوسیده بود ... مرا بارها در آغوش گرفته بود ... یکی از آدم هایی که فکر می کردم راست است 

که دوستم دارد . راست است که انسان مهربان و خالصی ست . نمی دانم از کی شروع به بافتن طناب

کرد برای گردنم . سر وگردنی که بارها به احترامش خم کرد کرده بودم . بیشتر از یک هفته است خیره

می شوم به انگشتری که برای تولدم هدیه داده بود و روی جعبه اش نوشته بود : یه روزی بود که نبودی 

خوبه که هستی ، بارها گفته بود :خوشحالم که هستی ! ما با هم اشتراکات زیادی داریم .

با خودم فکر می کنم چرا بازی کردن با حیثیت آدم ها اینقدر می تواند آسان باشد ؟ اندازه ی تهمت ودروغی 

که در یک اس ام اس جا می شود و به سایرین فرستاده می شود ؟ لطفا آن دسته از اس ام اس های لعنتی 

که شرافتمندانه نیستند را در گوشی های تان نگه ندارید همان طور که طناب داری را در خانه نگه نمی دارید !


                                                

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۳
... دیگری

نظرات  (۱)

بگذار کمی سکوت کنم
دارم فکر می کنم  چطور می شود با آبروی دیگران بازی کرد .
جنس احساسات و تمایلات  و افکاری که منجر به آبروریزی می شود چیست
هیچ چیز ارزشش را ندارد .
کجای روح آدم به درد می آید که به خودش اجازه می دهد حرفی  راست را دروغ را که می داند دیگران را رنج می دهد  و راز است  و در حافظه ی بدبین آدم ها می دند را نشر دهد .
دارم فکر می کنم
رنجیدن طبیعی است . من هم از این رفتار ها رنجیده ام . اما بدان که بعضی وقت ها  این  مصائب روح آدم را بلور می کند صاف می کند .
تو کینه ایی نیستی . کینه به دل نگیر . و آدم ها را به چشم کودکان تنومندی ببین که راحت می شود  بخشیدشان .
اما فراموششان نکن که بعضی کودکان زیادی دوست نداشتنی اند . اگر پدر و مادرشان نباشی  میتوانی از آنها دور شوی . خودت را ازانها محروم کنی  .


پاسخ:
کلام شما تسلایم می دهد در این روزهای رنجدیدگی ...

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی