من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

 

 

 
کتاب "ملت عشق " نوشته ی خانم "الیف شافاک " را می خوانم .بوی شمس می دهد ... بوی مولانا ... بوی
 مفاهیمی که به وقت عشق هستند و بی وقت عشق نیستند .یاد زهرا هستم و دلبستگی اش به شمس ... یاد 
خودم که سجاده نشین باوقاری بودم / بازیچه ی کودکان کویم کردی و بعد هم  سرگشته گی نشانی ام را پیدا کرد و 
نرفت .
 وسط روزهای شلوغ و پر تکلیف و تکلف هر جا که می روم ملت عشق را در جیب بارانی ام می گذارم شاید دقیقه ای
 فرصت خواندنش دست بدهد خواندنش را از دست ندهید اگر یاد بوهایی که گفتم هستید اگر جانتان تنهاست وز 
جدایی ها شکایت می کند .
 
                                                       
 
                                                              
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۴
... دیگری

نظرات  (۱)


خوندن این پست, چندباره و چندباره, و حس هیچ حرفی جز غمممممم و دلتنگی نداشتن!

عاطفه.................
همه لرزش دست و دلم از آن بود!
پاسخ:
عزیزم .... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی