من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

چه کسی می تواند ؟

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ب.ظ


 

1. یک هفته است دو تا کبوتر  دیوانه با دلم کاری کرده اند که مغول ها با نیشابور !

 

2. چه کار کردند ؟

 

3. من داشتم خط پروازشان را از توی ماشین که پشت ترافیک مانده بود دنبال می کردم یکهو آن یکی که جلوتر می رفت سرش را برگرداند و با دلبری تمام و قوسی بی نظیر  زیر سینه اش دور آن یکی یک دور کامل چرخید . انگار صدای بال هایش  از بلندگویی توی آسمان پخش شد که عزیزم " دورت بگردم " !

 

4.چقدر برگشته بودم و دورت چرخیده بودم ؟ چقدر تصدقت رفته بودم! چقدر مثل سعدی قربان آن قد و بالای سروی ات رفته بودم ! چقدر خندیده بودی و چشمهایت برق زده بود ! چقدر گفته بودی که دوستم داری چقدر دور بی قراری ام چرخیده بودم!

 

5. راستی حالا که من نیستم چه کسی می تواند واقعا کبوتر شود و دورت بچرخد ؟ 

 

6. روزهای آفتابی که دوست داشتی رسیده اند پس اگر آن دو کبوتر را اگر عشقبازی دو پرنده هایی را در آسمان دیدی فراموش نکن هیچ چیز از پرنده ها کم نگذاشتم برایت . هیچ چیز .  


                                    

              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
... دیگری

نظرات  (۶)

قربان عددهای یک تا شش ات.
پاسخ:

امان از این یک تا چندها ...
هووم
 . . .

پاسخ:

از کفترهای تو که قشنگ ترنبودند ...
خودت یه مامانجون پروینی
خیلی خیلی دوست داشتنی تر،غمخوارتر،از همه مهمتربفکر همه بیشتر از خودتی،عطر بهار که موقته،اما عطر محبتت همیشگی و از اعماق دل مهربونت هوای اطرافتُ خوش طراوت و قابل درک میکنه🌹
یه مامانجون پروینی با مقیاس کوچکتر،که هیچ عیبی نداره،اصلا خیلیم بهتره که سنت از مامان جون پروین کمتره و بیشتر کوچیکترارو درک میکنی،بیشتر...
همیشه سالم و سلامت باشید،سالهای سال سایتون بالاسر همه کوچیکترا😊
پاسخ:

شما لطف داری 

مامان جون پروین برندی بود برا خودش 

کو تا من بشم مثل اون ...

حالش خیلی خوب بود خیلی 


خیلی این تصویرُ دوست دارم،دون بپاشی،مراقبت کنی،دورش بگردی،دست که زیادیه،سرتُ برگردونی بپره،پرواز کنی هرچقد دنبالش بری اما نمیتونی بهش برسی
خیلی قشنگ
خیلی زیبا
و دوست داشتنی🌹🌹

 بالابلند عشوه‌گر نقش‌باز من کوتاه کرد قصه زهد دراز من. چقد این بیت قشنگگگگگه
پاسخ:
خیلی زیاد ... 
تو یاد این افتادی ؟
زهرایی دیگه
بس در طلبت کوشش بی فایده کردم
چون طفل دوان در پی گنجشک پریده
(:
پاسخ:
نا امید نباش آقاهه ! گنجشکا جای دوری نمی رن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی