من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد ( آنا گاولدا )

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ق.ظ


انتظار که می کشی دقیقا جایی هستی میان زمین و آسمان . حالت منقلب است اما همین انقلاب خوب است . خون با فشار بیشتری در رگهایت می چرخد و معرکه ای داری با قلبت . دارم انتظار می کشم . جایی هستم میان زمین و آسمان . انقلاب تابستانی ام خوب است و خون با فشار بیشتری در رگ هایم می چرخد و معرکه ها دارم با قلبم . شب روز می شود و روز شب ولی منتظر بودن تغییر نمی کند . در خواب هم به قدر بیداری منتظرم .با چشم های بسته منتظرم با روح بیدار منتظرم . من منتظرم و این را تنها تو می دانی . فقط نمی دانی بین همه ی انتظارها که کشیده ام این انتظار متعال است و بی نظیر . فقط نمی توانی تصور کنی چقدر خوب است که آدم منتظر تو باشد . نفس های عمیق می کشم مثل زنی پا به ماه و در دلم نیلوفری خواب است که برای باز شدن چترش لحظه شماری می کنم .از پوسته ام  در حال جدا شدنم .از فکرهای چسبنده و مزاحم فرار می کنم .هر کنجی پیدا می کنم انتظار سراغم می آید و می خواهد با هم به دورها نگاه کنیم . دانسته ام وقتی منتظری دورتر را نگاه می کنی و رنج نزدیک را نمی بینی .نمی خواهی که ببینی . انتظار با خودش وسعت می آورد ، وادارت می کند قد بلندی کنی و چشم اندازهای بیشتری را ببینی . دانسته ام از سخت های خوب یکی انتظار است . دانسته ام انتظار که می کشم آینه ها قد بلندتر نشانم می دهند .


                                                                  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
... دیگری

نظرات  (۱)


شب به گلستان تنها منتظرت بودم...
پاسخ:

متظرت بودم
منتظرت بودم 
منتظرت هستم 
بیا بریم دور و بَر ِ  اونجا که برات گل قرمز آوردم بار اولی که دیدمت 
جمع شده اون آلاچیق اما هنوز هر وقت رد می شم از کنار در بسته اش یاد تو می افتم 
نشسته بودی منتظر من با مچ های لاغر و قد بلند 
برام از عکسات بفرست . مشهد به قم دوره یا قم به مشهد؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی