من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

فکر کنم بودن به از نبود شدن خاصه در پائیز !

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ب.ظ

داشتم فکر می کردم از بدی های در سی و هفت ساله گی مردن چهار تایش هم این هاست : ۱. احتمال در آغوش کشیدن تو به زیر صفرتر می رسد ! دو. آنجا احتمالا سیگار و چای نیست ۳. نمی شود معین و هایده و لارافابین وسلن دیون و ادیت پیاف و چاوشی گوش کرد ۴. محصولی تحت عنوان آلبالوی خشک در برزخ وجود ندارد .زیاده عرضی نیست ،شب شما و عاقبت ما هر دو بخیر.

               


       

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷
... دیگری

نظرات  (۱)

خوبیای خودشم داره: پیر شدن و ناتوانی رو نمیبینی، مرگ عزیزانت رو احتمالا نمیبینی، و شاید اتفاقات مفید دیگه...
پاسخ:
آره همیشه به خوبی هاش زیادتر از بدی هاش فکر می کنم 

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی