من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

شب ِ فراق را که نهد در شمار عمر؟

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ب.ظ

اگر شب ها فیل آدم یاد هندوستان نکند

اگرشب ها خود آدم دست از یاد کردن بردارد

اگر شب ها وقتی همه ی چراغ ها خاموشند یاد دل بی نوای آدم نیاید که من کجایم و آنها کجا هستند

اگر شب ها آدم ، آدم باشد که کپّه ی مرگش! را می گذارد و می خوابد بلکه فراموش کند.

فرضیه نوشت:

خدا رحیم است ،  شب های ظلم دلتنگی و تنهایی را خودش نیافریده است.

اندوه نوشت:  روزم آنچنان و شبم این چنین

                          

                      

         

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
... دیگری

نظرات  (۱)




فرضیه ت رو قاطعانه رد میکنم!!! 
خودش افریده! خود خودش!!!!! فک کرده ما از اونایی ایم که پناه می بریم به دل شب برا راز و نیاز با خودش! 
پاسخ:
ها دانَم 
می خواستم یکی غیر از خودم ردش کنه
زحمتشو کشیدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی