من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

طعم ِ گس ِ جمعه

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ


نمی دانم این جمعه ی لاکردار چه خاصیتی دارد که حتی وسط تعطیلات کشداری مثل تعطیلات نوروز هم بیرون می زند از کادر همه چیز .عینهو رنگ آمیزی ِ نامنظم بچه های کوچک . یعنی اگر با چشم و گوش بسته هم  توی جزیره ای ، سیاهچالی جایی ولم کنند باز می فهمم کدام روز جمعه است . جمعه ی محزون ، جمعه ی سیمانی و سنگین ، جمعه ی چسبنده و سمِج . جمعه ی کسالت و نظافت ، جمعه ی تنهایی ها و دلتنگی ها و فروریختن های مضاعف . کاش دلم را پرت کنم توی بیابان پشت خانه سگها ببرند .


                        



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۳
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی