من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

کِشتی بانم نوح نیست ، پس غم می خورم ز طوفان!

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۳ ب.ظ


این وقتِ روز یه نفر رو هم نداریم توی این هوای ابری دست بکشه رو سرمون حالا اگه بغلمونم کنه هم که چه بهتر! لا اقل ده دقیقه آروم خوابمون می بره . حس کره خرای یتیم رو داشتن حس خوبی نیست .کاش من توی کشتی نوح بودم مثلا یه آدم هراسون و مطیع تازه ایمان آورده ای بودم یا چه می دونم اسبی،  بزغاله ی کوهی ای ، پرنده ای ، خزنده ای چیزی بودم که یکی دیگه عین خودمو می ذاشت کنارم و می گفت: " تو با این باش" .

همین دیگه ... سخن این بود و ما گفتیم .


                    

          


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
... دیگری

نظرات  (۱)


خوشا رهایی از قید این حیوانات کم از نباتات!! 
و خوشا پیچیدن به دور شجره های طیبه!
والا بقران!

نیک کردی! در این غریبی خفتن به که روی بیگانگان دیدن. 
(نقل به مضمون از شمس)
کره خر یتیم بودن به! 
پاسخ:
چه عرض کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی