من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

تفو بر تو ای چرخ گردون تفو!

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ


می دونین چیه؟ 

فکر می کنم واقعیت اینه که اگه ما مثلا شوکولاتم بودیم توی یک ظرف، اون وقتی دستشو دراز می کرد که دهنشو شیرین کنه بازم همونی رو بر می داشت که قبلا طعمشو چشیده .می دونین  چیه ؟ زندگی یه طوری سخت و تلخ شده که این روزا روشنفکرا و اهل دل  هم شوکولات تلخ خوردن رو  نمی خوان، اونام دلشون تافی می خواد . لابد می یاد  زمانی  که توو فنجون قهوه اشونم تا خرخره شکر می ریزن .می دونین چیه ؟ غصه خیلی با اندوه توفیر داره ، من الان به طرز مرگباری اندوهگینم ! می دونین چیه ؟ دنبال آدرس یه بیابونم یا هر جا که می شه رفت و به آهستگی  گم و گور و ناپیدا شد‌‌ .


                                   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
... دیگری

نظرات  (۱)


تلخه!!! 
این است آن کلمه ای که ما را و شرایط را به تمامی وصف خواهد کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی