من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

بی بی عَذرا حسینی نژاد عنبران

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ


مادر بزرگم مرد! مادر بزرگم عکسی شد کنار شمعدان های مسجد امیر المومنین . دیگر دست هایش نمی لرزد و سرطان منتشر شده در حنجره و ریه هایش ادامه پیدا نمی کند .مادر بزرگم وقتی مرد ، همان ساعت آنکه عاشقش هستم از آسمان آمد و در آغوشم گرفت . مادر بزرگم فکر همه چیز را کرده بود .پول درمان و دفنش را از حقوق بازنشستگی کارخانه ی فرش کنار گذاشته بود .گفته بود پسرهایش کدام مسجد را بگیرند که خیابانش برای ماشین های اقوام و دوستان جای پارک کافی داشته باشد .مادر بزرگم وقتی مرد اردیبهشت 9 روزه بود .لباس زرشکی گل ریز تنم بود ،دو شاخه گل سرخ توی دست هام ، یتیم شدم و باران به تفاریق می بارید .


                                                     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
... دیگری

نظرات  (۳)

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۵ علی حسین زاده
حس‌تان را میفهمم
از دست دادن عزیزان رسم زندگیه، چاره‌ای براش نیست. 
خدا رحمت‌شان کند. 
پاسخ:

سلام 
ممنونم جناب بزرگوارید
خدا رفتگان شما را هم بیامرزد 

مادربزرگ رفت تا حسرت بوسیدن دوباره اش تا آخر عمر بر سینه ام بماند

مادربزرگ رفت تا فقط با دیدن عکسهایش جای خالیش یادمان بیفتد

مادربزرگ رفت ....

ومن مرگ فرشته ها را هرگز باور نمیکنم...


پاسخ:

نه باور نکن که زندگی فرشته ای با مرگ تمام شود .مادربزرگ رفت اما هست عزیزم
"هنوز از خواب خوشت می پرم هر شب..."
باورم نمیشه
دو ماه گذشته ولی من نمی خوام بپذیرم..
نمی خوام یادم بمونه کسی که به قول خودش رو شونه های اون بزرگ شدم، حالا دیگه هیچ جای این دنیای بی معرفت منتظرم نیست تا بهش زنگ بزنم و یا برم ببینمش.. 
حیف که رفت...
ولی این دنیای  پست ارزش مادربزرگ مهربونمو نداشت... اون خیلی بالاتر از این دنیا و رنج ها و دردها و حتی شادی هاش بود... جای اون اینجا نبود... کوچیک بود این دنیا برای قلب دریاییش...
فقط حیف که ما دیگه محروم شدیم از دیدن و شنیدن اون همه عشق...
پاسخ:

محروم شدیم 
آره
زهرا جانم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی