من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

پول ِپیش ، پول ِ پس و خاطرات نداشته ی شمالی

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ب.ظ


گمان کنم به کلی آخرین ذرات مشاعرم را از دست داده باشم! خودم را عضو کانالی کرده ام که مربوط به  خرید املاک(خانه ، باغ، ویلا) در شمال است . دم به دم وسط این قطع و وصل های فیلتر شکن ها و مضحک بازی های تلگرام با تلفنی که سه بار شارژرش سوخته و الان به زحمت با شارژر چراغ کفش فوتبالی های جینگول دخترک که از امارات برایش خریدم روشن است می روم توی این کانال و با موجودی شرم آور حسابم مثل یک خریدار واقعی قیمت ها و جزییات مربوط به ملک را می خوانم ، بررسی می کنم و البته اظهار نظر می فرمایم!  امشب اگر  تنها ۳۰ میلیون پول پیش داشته باشم ویلای چمستان را کنار دریاچه ی الیمالات معامله می کنم . صبح می روم برای شستن ایوان عوض کردن ملحفه های لالا ، چیدمان کتابخانه ، تعیین جای میز تحریر  و لابد چای بهار نارنج دم کردن برای جانان و باقی قضایا ! بعله ! 


پانوشت:

آه آدمیزاد! 

آدمیزاد!

آدمیزاد!


                                       

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی