من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ


فردا صبح اجبارا به سفری می روم که دلخواهم نیست، آمادگی اش را ندارم و همسفرانش را نمی پسندم و هیچ حوصله شان را ندارم .از طرف دیگر دلمشغولی ها و نگرانی هایی کاری، تحصیلی و عاطفی دارم که نمی توانم رهایشان کنم و راهم را بگیرم و بروم . همه ی اینها به اضافه ی رنجوری ها و داغدیدگی های اخیر سبب ساز اضطراب عظیمی در وجودم شده اند که نمی توانم مهارش کنم . دیشب بعد از یک ساعت خواب با کابوس و فشار تهوع شدید از خواب پریدم تا صبح توی راهرو بین دستشویی و اتاق خواب سرگردان بودم . خوابم می آید و هنوز کلی کار نکرده دارم و با کمترین صدا و اتفاق پیش پا افتاده ای به هم می ریزم . مثل دختر بچه ای که هراسیده سرم را کرده ام زیر پتو و بی صدا گریه می کنم . نمی خواهم بروم حتی اگر پنجره های آن ویلای لعنتی شبانه روز رو به امواج آفتاب خورده ی خزر باز شوند . یا باید تنها سفر کنم یا با آنکه دلم بخواهد  از این قِسم سفر رفتن بیزار دارم . همسفران ،جمعی مرفه الکی خوشند که برای انتخاب از روی مِنوی غذا دقایقی طولانی معطل می کنند ،آمدن یک پشه به داخل اتاق فاجعه ای ست برای شان و هر یک ساعت یک بار می پرسند خب دیگه بگو و من خرمالویی گَسم  که چیزی برای تعریف کردن ندارم نه جوک بلدم نه شطرنج و نه بازی های موبایلی  را و اسم فامیل بازی کردن  هم برایم ذوق مرگی ایجاد نمی کند ! من مدتهاست در شهر خودم غریبم نمی توانم از غربتی به غربت دیگر بروم و در جمع اغیار لبخند بزنم . کاش صدایی امروز به من می گفت : نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم ؟ 

پانوشت :

۱. حلالم کنید و اگر تونستید دعا. ببخشید شکوائیه نوشتم شما محرمید .

۲.این هم نمای مختصری از دیدگان اینجانب است که گمانم خبر می دهد از سِر ّ درون و باقی قضایا ولیکن هیچ بنی بشری مراعاتش را نمی کند .

۳. یادتون نرم .

۴.دوستتون دارم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
... دیگری

نظرات  (۲)

۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۴ علی حسین‌زاده
آدم یاد راهیان سفرهای بی‌بازگشت میفته!!!
پاسخ:

تا خدا چه خواهد 
فعلا آمادگی بی بازگشتی هم ندارم آخه
بد معزلی ام برا خودم و جامعه

مرا کیفیت چشم تو کافی ست
ریاضت کش به بادامی بسازد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی