من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

فرمود :هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ب.ظ

اهل وعده دادن نبوده ام و نیستم .شده قول عاطفی بدهم اما وعده نه .‌ می ترسم مخاطبم ولو به اندازه ی یک درصد آدمی مثل خودم در اضطرار  ،باور کننده ی وعده ها و‌ قول ها باشد آن وقت اوضاع جوری پیش برود، نتوانم چنانکه باید عمل کنم و دمار از روزگارش در بیاید . این مرحله ی دمار از روزگار در آمده گی را زیاد تجربه کرده ام و خیلی از آن زخم برداشته ام . البته دست روی دست نمی گذارم  تلاش می کنم تا بتوانم دلخوشی های کوچک و بزرگ برای آدمهای مخاطب عاطفه ام درست کنم و این دلخوشی ها را وقتی شکل گرفتند و قابلیت استفاده پیدا کردند تقدیم شان کنم. فکر می کنم این بهتر از در باغ سبز و بنفش! نشان  خلق الله دادن باشد .درهایی که باز نمی شوند یا به دلایل کافی و ناکافی بسته می مانند توی ذهن آدمها تبدیل می شوند به یک مشت آهن پاره و تیر و تخته ی سنگین و جاگیر . همانا بپرهیزید از وعده دادن به من خاصه وقتی نمی دانید با خودتان چند چندید یا دیگران بر چند چند بودن شما با خودتان تاثیر می گذراند . همانا من ازاحتیاج تباه شدن را برتر می دانم تا تباه شدن بر اثر وعده ی سرخرمن . 

پانوشت : عکس از دوست خوبم شیدا حسین زاده 

                          
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۹
... دیگری

نظرات  (۲)


علاوه بر این, 
راز گفتن و شنفتن هم از اوناییه که میخوامحذفش کنم! اگر بتوانم!
پاسخ:

حالا گفتنشو مختاری ولی شنیدنشو می خوای به یارو بگی شاتاپ عایا ؟؟

مشکلاتی کمی عملی داره, ولی در عالم نظر اصلا نمیخوام راز بشنوم دیگه.
اخه تجربه بدی دارم!!! راز شنفتن بدترررررره
پاسخ:

چشممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی