من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

همسایه ی همایون

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ب.ظ

با جان سرماخورده و تب ولرز دار چپیده ام زیر پتو و همین لحظه دلم می خواهد همسایه ی طبقه ی بالایی مان به جای این خانواده که بچه ی دائم عرعروی نوازاد دارند شخص جناب همایون شجریان باشند ! بله ایشان توی اتاق کارش تمرین آواز کند من هی با تحریرهای سوزناکشان صد برابر بچه ی همسایه عر بزنم زیر پتو . هی فریاد بزند هااااای هاااااای هاااای ای ی ی اماااان حبیبِ منننننن آااای و آن  سوزن نقره ای که در استخوان های دردناکم فرو می شود کارش را به درستیِ تمام  انجام دهد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی