من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

فهرستی از بلد نیستم های من

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ب.ظ

از بلد نیستم های من: رانندگی ، خیاطی، شنا ، شطرنج، بارفیکس، حلقه زدن دور کمر در باشگاه، راه رفتن با کفش پاشنه میخی بالای ۵ سانت ، پوشیدن تاپ و دکلته ی شدیدا باز در مجالس مهمانی ، باز کردن صحیح سس تک نفره ، هفت ِ خبیث بازی کردن با پاستور ، بغل گرفتن شدیدا نزدیک حیوانات ، رقابت کردن اعم از سالم و ناسالم ، پول پس انداز کردن اساسی، موم انداختن بدن  ، حرف زدن های مطایبه آمیز با زنان دیگر درباره ی سکس و چند و چون روابط شخصی جسمی ، سوار بشقاب پرنده و رنجر شدن در شهربازی ، دلبری کردن عامدانه  از مردان، غصه نخوردن ، قلاب بافی کردن ، کِل کشیدن در عروسی ها ، تک زنگ زدن به موبایل آدمها ، انجام دادن بازی های مرحله ای موبایل ، فتوشاپ ، نواختن هر گونه ساز موسیقی، تعمیر شیر آلات خراب آشپزخانه ، حمام و غیره ، متصل فکر نکردن به کسی که دوستش دارم ‌. فعلا همینا و السلام !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۷
... دیگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی