من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

علاج ِ احتیاج

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۲۶ ب.ظ

بعضی لحظاتِ پیش از شروع گریه هست که دلم می خواهد شماره تماس جناب "مسعود فروتن" را داشته باشم . تماس بگیرم و خواهش کنم این بیت وحشی بافقی را با آن صدای اندوهناک ، متفاوت و تسلی بخششان برایم بخوانند :

چه غصه ها که نخوردم ز آشنایی تو 
خدا تو را به کسی یا رب آشنا نکند

پانوشت: فقط منم که دیشب و امشب توی چله ی زمستون چهار بار خون دماغ کرده و هیچکی متوجه نشده . 

          
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
... دیگری

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام *****
اول فک کردم نوشتی محمدرضا فروتن! اینو صداشو دوس دارم, ولی اونو نه!


پاسخ:
سلامعلیکم!
الان چی شد بلاخره
ضمایر این و اون رو حالی نشدم مشخصا
شما صدای هر کدوم از حضراتو دوس داری همون بدون و بخون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی