من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

من دیگری هستم

یادداشت های روزانه ی دیگری

بایگانی

قدمت ِ جنگ و صلح

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ب.ظ

عرض کنم حضور با سعادت شما، هاشم خان دماوندی ِ چارشونه و لوطی که ذکر خیر شخصیتش در سریال زیبا و با اصالت "شهرزاد" را قبلا هم اینجاگفته  ام وقتی معشوق قدیمی اش "قرص قمر "را از دست داد و در سکوت و پنهانی عزادارش بود به شهرزاد گفت: "عروس! عشق مثل جنگ می مونه ، اولش آسونه ، آخرش سخت ِ و فراموش کردنش محال ".  خواستم بنویسم که مسئله ی  دست و پنجه نرم کردن با محالات در واقع همخوابگی با مرگ است . آدمیزاد آبستن رنج می شود از آن و تا فارغ نشود از این بار ، در میانه ی سختی و آسانی به یک اندازه درد می کشد چون محال ِ ممکن است فراموش کند چه ها کشیده و باید چشم انتظار چه دشواری هایی باشد . من فکر می کنم شاید عشق مثل جنگ باشد، اولش آسان و آخرش سخت و فراموش کردنش محال ، اما زندگی مثل صلح است، رسیدن به آن سخت است ، کنارش بودن آسان است و از یاد بردنش محال . باید چهار نعل دوید بلکه راهی پیدا شود به آرامش وسط این جنگ و صلح عظیم ، اگر می خواهی هماره عاشق بمانی و آخر الامر ،جاودانه شوی . والسّلام .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
... دیگری

نظرات  (۱)

سلام

وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید تبریک میگم

لطفا به سایت منم سر بزنید و نظرتونو بگید

با تشکر از شما

http://learnhtml5.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی